Bär i skogarna


Nu ska jag fråga er om några goda tips.....
Vart kan man hitta bär på bästa ställena runt Hackås?
Eftersom jag under de senaste 12 åren varit bosatt utanför
sveriges gränser så har jag varje  år missat
"bärtiderna" hemma i Hackås.....
Skolorna har dragit igång och jag har dragit iväg...
Men i år.....åhhhh....jag får stanna kvar i vårt
underbara län och vår härliga by Hackås.....
OCH jag kan plocka bär och njuta av den friska höstluften
som kommer mer och mer.
Så kamrater...vart finner man blåbär och lingon?
Eller är det en en hemlighet...så man får ut och
leta bäst man kan :-)

//Maria Sundberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

I kusbölehelvete finns blåbär! Men även lika mycket mygg... :)

2009-08-22 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0